Dühös vagyok

 2012.01.31. 21:04

Dühös vagyok Rád!

Dühös vagyok, mert látom ostobaságod,
amitől szabadulni sem vágysz!
Dühös vagyok, mert csak azt kutatod, mi ellen küzdhetsz!
Dühös, mert problémáidra panaszkodni szeretsz,
de megoldást keresni eszedbe sem jut!
Dühös vagyok, mert azt hiszed kicsi és tehetetlen vagy!
Dühös vagyok, mert elfelejtetted a reményt…
És dühös, mert hitetlenséged üres szavakat, tétovaságot szül,
amivel saját gyermekeid jövőjét csalod el…

Dühös vagyok, mérhetetlenül dühös!

S haragom mélyen izzó bíbor parazsát,
nem törődöm legyintésed lobbantja lángra.

Címkék: versek zökk

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomejoko.blog.hu/api/trackback/id/tr344037025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása